خجسته: سالن اجرای نمایش با ظرفیت یکهزار نفر در همدان احداث شود

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

خجسته: سالن اجرای نمایش با ظرفیت یکهزار نفر در همدان احداث شود

همدان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت سالن اجرای نمایش با ظرفیت هزار نفر باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خجسته پیش از ظهر شنبه در آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار داشت: همدان توانایی خود را در برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به اثبات رساند.

خجسته با تاکید بر اینکه هنرمند مطلق و اصیل خدای تبارک و تعالی است، گفت: جشنواره تئاتر و فیلم یک نوع هنرنمایی و ایجاد امید و دادن الگو است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران باید در برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی ابتکار عمل داشته باشد تا جشنواره اثرگذاری جهانی داشته باشد، گفت: ایران ظرفیتهای زیادی در این زمینه دارد.

خجسته با بیان اینکه متاسفانه بیشتر جشنواره‌های بین‌المللی تحت حمایت صهیونیست‌ها برگزار می‌شود، افزود: در این بین جمهوری اسلامی ایران همان گونه که در جنگ مدیریت خود را نشان داد در زمینه هنر، جشنواره و تئاتر نیز توانایی ارائه الگوی را دارد.

خجسته در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری شایسته جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان نشان دهنده آمادگی همدان برای میزبانی مجدد فیلم کودک است، گفت: همدان آمادگی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم خانواده را نیز دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 23 مهر 1391برچسب:,ساعت 11:4  توسط محمد گلزار